Nathans födelsedagsfika

 
Det var inte lika mycket ansträning bakom som förra året men lite iallafall. Missade att fota en hörna med bananmuffins och lite smått men här är det mesta iallafall. Beställde supersöta minimuffins i red velvet med maräng från lillesyrrans uf företag, sen gjorde jag en citronkladdkaka och chokladbollar. Och så bara en tårta i år eftersom det var så få, den tog slut iallafall :p Pyntet hade jag kvar det mesta från förra året så det var bra det. Samma tema men det är ju så fint :)
 
Något som som tur inte var likadant var MIN FRISYR. Fy jag kommer för alltid hata mig själv för att jag bestämde mig att själv färga från SVART till BLONT (orange-vit-gul) och sen RÖTT (rosa) alltså. Och även frisören som klippte en killfrisyr på mig, jag passar verkligen inte i det. Men nu är mitt hår friskt iallafall det som växt ut, men det tog nästan ett år att få ut det till en vanlig kort page... Hemskt. Kommer aldrig göra om det där igen (hoppas jag). Men jo jag är sugen på att ha typ en eller två röda slingor längst fram hehe... Får väl hoppas jag inte får för mig att göra det!
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!