B-day

 
Åh jag ser så mycket fram emot Nathans 3 års dag! (Fatta att jag har en 3årig son? Va????) Här är några bilder från hans 2 års och 1 års kalas som hade samma djurtema som jag köpt från Ecuador. När vi var där i mars köpte jag hem grejer med, Nathan fick välja och valde Musse Pigg. Sen har han liksom ej tittat på det eller något som helst intresse för Musse Pigg men nu jäklar så, har plockat fram hans musse gosedjur från hyllan, sätter på musses klubbhus osv haha. Om han nu var tvungen att välja det ska han bannemig gilla det också ;) Jag tyckte han skulle välja dinosaurier eller pirattema men men... I alla fall så kommenterade Andres att vad är det nu för fel på mig, beter mig som att det vore min egen födelsedag men hallå? Min egen födelsedag bryr jag mig verkligen inte om alls men barnkalas är ju sjukt kul! Att duka fint och göra lite gott, ja det är väl det i princip, men ser fram emot att se hans min när han går upp och ser allt dukat. Har tänkt göra i ordning kvällen innan nu, annars lär jag knappast kunna göra det med dessa tre grabbar, så tänker jag mig liksom som Barna i Bullerbyn på julafton haha. Ja jag är lite obsessed men ser verkligen fram emot detta! Det tråkiga är att vi liksom inte har så många att bjuda för Nathan har inte särskilt många kompisar ;) Dagiskompisar ja men de känner ju inte jag så det är inte aktuellt. Men samtidigt vet jag ju att det enda som är viktigt för Nathan är typ att Elliot är där <3
 
Present till Nathan då? Jo tack jag var ute i god tid och köpte två presenter, båda två figurer till Träd Fu Tom som han samlar på och varit besatt av sen i våras, leker massor med de varje dag. Han har alla som finns här så jag beställde några jag hittade i England = världens bästa present. Så när paketet kom kunde jag inte hålla mig och tänkte jag ger en nu och sen har han ju ändå en till sin bday. Visst. Sen ställde jag in den andra högst upp i skafferiet innan jag skulle slå in den. Så här om dagen står Nathan där, har öppnat skafferidörren och står och spanar upp och säger "gee mig den där träd fu tom leksaken" jahapp. Inga födelsedagspresenter alltså, men tror inte han fattar det där ännu ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!