Sista från oktober

 
Det här inlägget hade jag visst förebrett här på datan så why not. Var typ välkommen oktober men nu är det redan november! Tiden går fort när man har roligt! Och när man har tre småttingar ;) Det är väldigt roligt, lite jobbigt, superunderbart och helt fantastiskt. Jag och Naty har haft våra stunder nu på sistone... igår tex var vi på bio och såg Alfons Åberg och när filmen var slut ville han, I quote, "stanna o bo i bion" varpå jag fick släpa/bära ut en skrikande sparkande 3 åring. Yes. Han är så rolig ändå, igår hade han en kompis här och jag hör hur han säger "du försiktig du kan sätta dig här inte där då du kan bara mosa mina bebisar" och så har båda klättrat upp och satt sig i fotändan av spjälsängen ^^
 
Idag har jag fotat julkort på småkillarna och i veckan har vi också haft en del kul :) Fullt upp, fixa pass till småttingarna, fira lite för vår årsdag, halloween och så. Nu längtar jag till: Natys kalas och födelsedag, julbord, decembermys och så semester!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!