3 månader


Okej läste ett fruktansvärt reportage i tidningen och nu har jag suttit och googlat på diverse hemska sjukdomar och saker som kan drabba små, varför usch usch usch. Nej nu ska jag försöka släppa det, mina tre små killar är friska och krya <3
 
Igår blev Cameron och Damien tre månader och livet är underbart. De är verkligen de snällaste små killarna som finns! De har bara blivit snällare och snällare, det är inte många stunder längre som man känner fasen jag orkar inte, i början var det lite grann i alla fall, det är ju inte lätt med två bebisar och en treåring. Men de är så underbara, glada i princip jämt, alltid leende när man pratar med dem, gosiga, tar nappen och flaskan, sover bra på kvällen och natten, äter ordentligt, de är helt enkelt två underbara pojkar! Pratade med Andres om det igår, tänk vad konstigt om vi bara fått en bebis, vem skulle det varit av dem två liksom? De är ändå två små olika individer och vi är så glada att vi fått dem båda i våra liv <3 Gahhh så mycket kärlek! Ska upp med inlägg om deras utveckling sen tänkte jag också, får se när jag hinner <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!