Tisdag

Så, har haft Naty hemma igår och idag då han enligt sig själv är "lite hostig o norig o måste gå i doktorn" <3 Igår höll han sig vaken hela dagen, ett antal hysteriska utbrott, matvägran, en portion pasta, lite frisk luft och så fick han ny energi och somnade vid halv 8. Nu däckade han för en halvtimme sen medan jag läste bok och nu måste jag ta till mig den roliga uppgiften att väcka honom, gahh. Det är fruktansvärt då han är extremt svårväckt under dagtid och troligtvis kommer bli helt hysterisk! Imorgon ska han i alla fall till skolan igen då jag ska med småttingarna till BVC för tremånadersvaccin! Redan tre månader! Får se hur stora de blivit nu de små tjockisarna <3 Annars då... Inte så mycket nytt, mys med mina pojkar och inte så mycket mer. Skitväder nu, eller vanligt svenskt höstväder egentligen, har blivit höst tillslut ja...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!