Depend...

 
Okej, bilden och sen "depend"... on who? nej så djupt ska det inte bli, jag försökte få upp en bild på mina naglar från instagram men det gick inte så fick bli denna. Jag testade pincurls för första gången, alltså old fashion style på att locka håret, man rullar upp dem själv och pinnar fast med hårnålar = awesome. Dock gjorde jag sjukt slarvigt på några minuter men kan tänka mig att resultatet blir bra med lite tid och övning! I alla fall inte det jag skulle skriva utan om Depends gellack. Har använt de i över 1 1/2 år nu och det har verkligen varit som min bästa vän, så underbart att ha snygga naglar i två veckor inte som alla andra skitlack som börjar skavas av efter en dag, nej depends håller verkligen och mina naglar har dessutom växt sig långa och starka av det (Okej har slagit av tre varpå jag just klippt av alla men ändå).
 
Ja så slutade dom ju sälja lacken i somras då folk fått biverkningar av de, var skitsur men gissa vad som hänt mig nu! Förra gången jag målade började fingrarna o klia som fasen under natten och vart lite öm nästa dag men det gick över, och nu denna gång (ja såklart jag fortsatte ändå) så började det igen klia som fasen efter två timmar, kliade massor under hela natten och sen vaknar jag med svullet och rött på delen av fingrarna som är precis under naglarna. Jag har alltså bränt huden där, den delen som också är med in i lampan, inget med lacket att göra men däremot lampan. Nu är det en vecka sen och det svider fortfarande och håller på att läka nu men fortfarande rött... Men tror ni jag är seriös när jag säger att jag ändå vill fortsätta använda det? Jaaaa, kanske ha lite kortare stund i lampan? Hur ska jag klara mig utan dessa lack???
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!