Nathans treårskontroll

94 cm, 12,3 kg
 
Min stora lilla kille, igår var vi på treårskontrollen. Visste ju redan vikt och längd då jag kollat det själv, en liten grabb är han fortfarande men det var ju inget nytt ;) Han följer iaf samma kurva sen han var 1,5 år så det går åt rätt håll iallafall. Han var superduktig på att rita och sköterskan blev chockad när han ritade hela familjen där med armar, ben, ögon och mun :) Talet var bra men han har lite konstigt uttal vilket han även har på spanska, det är som att han har en egen dialekt på båda språken vilket är rätt kul, är dock säker på att detta kommer fixa sig med tiden, det är ju inte lätt att ha två språk när man är så liten så jag känner ingen stress. Sen fick han prata om några kort med bilder, hoppa jämfota och allt gick bra :) Snart är det dags för Nathan att flytta upp på storbarnsavdelningen på fsk också, han håller på med inskolning nu och verkar trivas jättebra. Själv tycker jag det känns trist då jag verkligen älskar de pedagoger han har nu men det är ju ett måste såklart. 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!