Ny vecka

 
Har eventuellt spenderat morgonen med att fota småttingarna i en hög av storebrors alla gamla skor. Är man instagramnörd så är man. Alla brukar säga ååååhh men gud vad mycket skor när de ser Natys samling som står framme för att den är så fin. Men det är i princip bara ett par skor i varje storlek han haft, nån storlek kanske man kunde hoppat över egentligen men ändå. Eftersom vi inte köpt nästan några kläder alls till Nathan har vi istället valt skor som vi gillar, då det är svårare att ärva. Och nu har vi som tur två små killar som får ta över alla dessa skor! Kan tipsa om Jordan skorna med spännen, de är sjukt snygga och barnen kan ta på sig de själv, dessutom kostar de bara 350 spänn :) Nathan har ett par som han haft som förskoleskor så de är rejält slitna nu och så de svarta på bilden som han hade förra hösten. Okej men jag hade inte tänkt sätta mig och blogga om skor nu vad hände...
 
Skickat iväg nyblivna treåringen till fsk och lovat McDonalds efter skolan :) Nu håller jag på att laga mat och medan jag väntar har jag tryckt i mig all tårta som blev över från kalaset igår. Ska få upp lite bilder därifrån med :) Båda små killarna sover samtidigt nu! Mycket ovanligt, så jag passar på att blogga lite. Har dock väldigt mycket jag vill "passa på" att göra, laga mat, äta, träna och duscha. Och så städa lite. Så jag återkommer senare! 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!