Min prins första födelsedagsfest :)

 
Här får ni lite bilder från Nathans allra första födelsedagskalas! Tyvärr blev det inte alls mycket bra bilder, fotade lite med syrrans kamera men hade nog inte koll på inställningarna för de mesta blev suddigt :( Men men, det var en riktigt lyckad fest. Massa gott och Nathan lekte och hade det hur kul som helst, mest spännande var ballongerna såklart! Han fick en massa fina presenter också men dem intresserade han sig inte så mycket för ^^ Det var iallafall riktigt kul med kalas för min gullis och tårtan med hans bild blev ju också hur fin som helst! Vi var en hel del släkt och vänner, de flesta stannade 2 timmar men några av våra kompisar stannade kvar och lagade jättegod mat och killarna skötte även disken så det blev lyx :) Nathan somnade direkt när de gått vid 8 och jag har plockat undan allt nu och ska också i säng. God natt :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

åh så fint det såg ut! synd att vi inte kunde komma, hade varit mysigt. får ses snart istället :)

2012-11-12 | 08:42:35
http://fashionstars.blogg.se
jessooooooooooooooooo

älskar att dom bilderna som blev bra är dom som jag har tagit.

2012-11-12 | 10:55:27
Michelle - mamma till Leon

Åhhh vart kommer lejonet på tårtan ifrån??? :)

2013-01-30 | 20:03:46
http://hannahmiichelle.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!