Lika som bär!

Okej så vart tog den här månaden vägen då? Redan oktober! Jag har haft så fullt upp med plugg och överlevnad så jag har inte hunnit med någonting, än mindre bloggen. Men mer om det sen. Här är två bilder från igår. Cameron och Damien blir bara mer och mer lika varandra... Jag vet ju alltid vem som är vem för jag vet ju vem jag satt på vilka kläder på morgonen men i helgen hade de helt likadana outfits, för att jäklas med mamma egentligen. Men det var helt sjukt, tom jag tog fel på dem hela tiden! De ska ju alltså vara tvåäggstvillingar men börjar tycka att de är väl lika alltså... Som de här bilderna från igår, vem är vem? Jag tyckte båda såg ut som Cameron och nej jag vet inte vem som är vem... Andres förklaring var att jag har ju fotat Cameron två gånger men nej det har jag inte. Nu såg jag tillslut att man ser lite av den lila liggdelen som jag ju la Cameron i har jag för mig så då måste det ju vara så :P Eller var det tvärtom...? Ja gud ni ser. Och den där lilla pricken under näsan (sår kanske?) är inte kvar idag :P
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Vem är den överst han har ju en levergläck under näsan😝 mina bröder är två äggs nen de går i perioder på att va olika/lika 👍

Svar: Haha nej då skulle jag ju vetat :p det måste vart ett litet sår av att de rivit sig eller nåt för den pricken är inte kvar idag haha :p
Rebecca

2014-10-02 | 14:39:45




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!