måndag

 
Är så arg på lillesyrran som köpt världens snyggaste bikini med körsbär till sig själv och glömt att hon har en syster som älskar körsbär?!?! Hehe. Nu sitter jag och pluggar, just lämnat in två arbeten och förberett mig inför fredagens seminarium. Igår efter att jag skrev satte jag mig faktiskt med boken! Hann läsa en timme innan Nathan vaknade och sen läste jag klart hela boken medan han åt frukost! Den var kort och när jag väl kom in i den var den helt ok :) Så nu har jag analyserat sönder den också haha. Igår i och med att jag fick en sån effektiv start på dagen trots att jag vaknade så tidigt så blev jag på humör, så när Nathy gick iväg till parken med Åsa som skulle spendera dagen med honom så bestämde jag mig för att ta tag i hemmet. Dammsög, diskade, rensade äntligen ut min ena garderob och kassar bebikläder vi fått, sorterade dem efter storlek och la undan. Är dock säker på att det saknas en till kasse bebiskläder uppe i hyllorna högst upp som Andres måste leta fram. Vi har ju haft sjukt mycket kläder till Nathan pga att han ärvt allt från min kusin och lillebror och de har haft väldigt mycket kläder. Allt trasigt eller väldigt slitet har slängts, flera kassar har vi lämnat till myrorna och nu inför Ecuador hade jag med en hel resväska full med barnkläder, då hade vi rensat ut allt och behållt allt det bästa, det skulle ju vara tillräckligt för ETT barn eftersom vi inte visste då att det var tvillingar, men ärligt talat tror jag att det räcker till två också! Vissa grejer kanske, några till kortarmade bodys och solhattar eftersom att de föds i sommar, men det mesta finns. Men som sagt, en till kasse måste finnas däruppe för en del saker saknar jag. Det enda jag köpt till bebisarna är varsin sjömanspyjamas från H&M, sååå sött med små ankare och dessutom korta ärmar som kanske är bra i sommar (?). <3

Nu ska jag springa ner och hämta upp all tvätt, ja jag var uppe sju imorse och la i tvätt, ville starta den här veckan bra med. Ska få klart mitt jäkla arbete i pragmatiken nu! 17 sidor hittils, på spanska om PRAGMATIK. Vad fasen är det egentligen... haha. Bara att hoppas på att bli godkänd också, det är inte helt självklart på den här nivån nu... gahh.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!