30

 
Sitter och äter lite hemmagjord chokladpudding! Fick ju tanken att vispa den hårda delen av kokosmjölk till kokosgrädde och det går ju superbra! Är ju svingott... Sen hade jag i oboy pulver, ingen kakao hemma, och så blev det en jättegod söt kokoschokladmousse... :) Ska definitivt testa att ha detta som ett lager i tårta istället för grädde, exakt samma konsistens även om den fryser till lite mer i kylen. Annars har jag huvudvärk och är sjuukt trött. Så surt, har fått väcka Naty kl 8 varje dag i veckan, och så idag när han är ledig för att fsk är stängd vaknar han straxt efter 7! Whyy?! En väldigt fin dag annars med sol och supervärme, dock inte mycket kläder som jag får på mig nu vilket begränsar lite, har typ två tunikor och en topp som passar japp... Så är det ju bara leggings som gäller också, har tre par så jag får tvätta ofta men nu så har jag bara ett par shortleggings (superb från nelly) vilket blir jobbigt nu när det är så varmt så många dagar i sträck... 
 
Iallafall, mysig dag med parkbesök x2 även om Nathan inte tyckte det var tillräckligt, men nu sitter han och käkar sweet chili chips som är superstarka, han bara äter och äter och verkar inte alls påverkas av det! Men så älskar han ju också starkare chorizos och sånt som jag aldrig skulle äta. <3 
 
Annars så känner jag liite stress efter det plugg jag borde gått gjort i veckan, vet ju att när Nathy är hemma blir de inte av, han kräver full uppmärksamhet och den korta stund han sover är jag antingen ute (han somnar enbart i vagnen) eller så vill jag passa på att vila lite... Jag somnar före skrutten varje kväll, förstår inte varifrån han får sin energi? 
 
Nu är vi i v 30 + 2 och jag har ju läst att i v 30 är man som en fullgången graviditet och verkar stämma precis på mig. Jag hade mått 36 som max och det är var jag har nu, vägde 69 kg tillslut och nu vägde jag 67. Så i princip som när Nathan föddes, och det är 50 dagar kvar om de inte föds för tidigt, gahhh det är alltså nu det börjar. I princip varje dag är det någon främling som kommenterar och det är i princip alltid "det kan inte vara långt kvar va?" och så ett lite skämt uttryck när jag förklarar att jodå två månader för det är tvillingar XD Är inte så jäkla flexibel nu men är så glad att foglossningen inte blev värre utan bättre. Jag har haft lite ont och tryck neråt idag när vi var ute och gick och visst blir jag extra trött men det funkar iallafall :) Dock är jag suuupersvullen om fötter och händer, speciellt nu i värmen. Har kanske en halv storlek större än vanligt i skor så en 38 är perfekt men jag har ju inga sommarskor utan köpte de där från Din sko för en hundring, barnmorskan sa att det kanske inte var så smart utan att jag borde investera i ett par ordentliga sandaler men alltså, vägrar lägga så mycket pengar på nåt jag bara kommer använda i sommar, för helt ärligt kommer jag aldrig gå i några ordentliga sandaler sen. Ett par mer ordentliga bekväma ballerinas ja, men då vill jag köpa ett par i den storlek som kommer passa mig efter graviditeten så får hålla ut... Men kan säga att igår och idag har jag grymt ont i fötterna efter att ha gått en del, så hon har troligtvis rätt tyvärr :/
 
Jag är helt redo för sängen men ska gå och kolla vad min lilla skrutt gör och erbjuda lite kokoschokladmousse som han lär tacka nej till (han föredrar salt förutom glass som han älskar). 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!