3 dagar kvar

 
Nästsista heldagen här innan vi åker hem, jag och naty var i köpcentret som är här i närheten för att köpa några presenter. Gahhh jag kom hem helt jäkla slut! Det är bara tio min promenad dit men vägen är verkligen förjäklig, det är upp och ner och gatan är helt katastrof, vilket man verkligen märker när man går med vagn. När man går med vagn + två bebisar i magen så är det inte så lätt, gå över gatan då får man stå och vänta på grönt 5 min och sen springa över med vagnen plus kånka upp för tio trappsteg som också är där... Yes! Positiva är dock vad vi ätit, jättegod youghurt med granola och frukt, naty tog frozen youghurt med massa godis och frukt på och så färsk apelsinjuice! Dock är det alldeles för stora portioner för oss men men... Sen köpte jag med pizza från pizza hut och en portion pommes med ost på, kycklingvingar och cola för 35 spänn! Sjukt billigt :) Men Nathan var inte så glad i vagnen när vi väntade på maten, han ville ha glass så jag köpte en glasskula med grädde och m&ms som topping men det visade sig att han ville ju bara ha M&Msen... skitungen! Vägen hem blev riktigt lång för solen låg på som bara den och sen kunde jag inte få upp dörren här, låset är krångligt nämligen, men efter tio min gick det... Nu har jag bara varit här, vid 5 ska jag hem till Andres pappa för lite avskedsfika där. Känner verkligen av kroppen nu alltså. Jag har bara gått upp 3 kilo men har foglossning! Något jag aldrig hade med Naty ju men nu alltså... går som en gammal kärring, ja kroppen förbereder sig för att pressa ut två bebisar, gaaah :'O
 
Nu är det mesta klart för avresa i alla fall, ska nog få låna en till väska idag, eller låna och låna, lär ju knappast lämna tillbaks den. Men 4 resväskor blir det i alla fall och då går allt ner ordentligt, skulle få pressa som fasen i dom här tre. Mest är det typ kryddor och sånt till Andres, jag har verkligen inte shoppat nånting! Ett par skor och två par örhängen bara. Lite smågrejer till naty. Sen köpte vi ett jättefint set till spjälsängen för pengarna vi fick från babyshowern. Det har blivit vanligt här att man ber om en summa istället för presenter, vilket var perfekt, för att släpa hem massa pojkkläder känns onödigt då vi redan har allt, så vi fick ihop exakt så att det räckte till att köpa setet till spjälsängen, de är svindyra! Så vi kör på natys gamla som han har i sin säng nu, och han får nya sängkläder, och så har vi de två.... Ska visa bilder när jag kommer hem, de är verkligen UNDERBARA! Men de här seten är ju bra mycket dyrare än själva spjälsängen kommer vara, blir bara den billigaste från Ikea...
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!