Torsdag (skulle behöva sola magen ser jag xD)

 
Nu sitter Nathan brevid mig o pysslar, klistrar klistermärken, klipper och ritar, men han är lite rastlös av sig. Det är "mammaaa vi gå bada poolen igen snääääälllaaaa mamma" :) Lille älsklingen, han älskar visst att bada i pool! Idag fick han vara hemma igen. Han somnade efter halv 11 och kom uppstapplande vid 6,20 när jag precis gått upp pga enooorm smärta i handen, så han var sjukt trött kan man säga. Eftersom jag ändå kan ha honom hemma bestämde jag mig för att låta honom stanna här och så ska jag försöka fixa hans sovschema till på måndag. Grejen är dock att han sover flera timmar på förskolan och det känns så taskigt att de ska väcka honom men det kanske är ett måste... Dock känns det onödigt att börja nu när det snart är sommarlov. Vi bestämde oss för att gå till Eriksdal o skaffa säsongskort till utebadet, sjukt bra, 400 för student, jag önskar som fasen att jag gjort det förra sommaren, fatta vilken miss?!?! Iallafall så tajmade vi precis in spöregnet men bestämde mig för att gå in inomhus och testa. Vi badade en stund i bebispoolen och Naty vägrade äventyrsbadet men han hade väldigt kul iallafall :) När han började med "mucho friiiio" dvs att han fryser så gick vi hem igen. 
 
Nu är jag såååå jäkla slut, alltså, när jag suttit ner en stund så är det helt sjukt svårt att gå igen, liksom jag stapplar fram och hela kroppen säger bara neeej nej nej. Sov en kvart kanske nu när Naty sov lunch men jag hoppas på en tidig kväll! Och nu till det värsta, matlagning. Alltså jag är sååå jäkla trött på att laga mat fy fasen vad jag hatar det. Jag lagar varenda jäkla dag och det suger, men äta bör man (eller snarare man och barn för vore jag själv skulle jag göra köttfärsås och äta samma hela veckan). Kan inte heller kräva att Natys pappa ska laga mat nu när han jobbar 12 timmars pass 6 dagar i veckan, bläääää. Det kommer bli en jäkla utmaning när jag dessutom har två bebisar här, oooo. Och framförallt Nathan måste ju liksom äta mat två gånger om dagen, jaa gud. Önskar att jag hade ett intresse för att laga mat och talang för det...
 
Nathan är så rolig, han är ju väldigt ego med bebisarna i magen och blir provocerad om nån annan klappar, tom pappa, då är det "mina bebisar!". Nu kom han och klappade på magen och säger "de e mina bebisAR, inte elliot låna dom, mina bebisar, elliot fÅr inte klappA dOm" haha, lillen <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!