Söndag

 
En bild från parken igår, "Jag e stark mamma" och visst är han det ;) Nu sitter han och sätter upp mjuka klistermärken med djur på sin garderob, hade med oss en fuuuuull påse från Ecuador som han lyckats hitta nu och ville ha och det blir ju riktigt fint, även om jag kanske skulle satt dem i ett annat mönster ;) Han sätter alla djur av samma sort på rad riktigt nära varandra... Men men barnrum ska vara barnrum ellerhur :)
 
Har sovit lite bättre i natt, inte nåt problem med armen utan bara händer som domnar, även nu på morgonen, men försöker tänka mig att det känns "skönt" typ när man ska somna och förlorar kontakten med typ handen haha.. Gud. Dock låg jag vaken ungefär 2 timmar, vaknade av helt sinnessjuk mardröm och sen kom A hem och så har jag så svårt att somna om. Har såna sjuka drömmar nu som känns verkliga och alltid massa störda saker, varför finns detta i min hjärna ??? Nathan är iallafall så duktig, mamma somnade före honom igår (igen) o han väckte för att säga att han behövde kissa, frågar alltid om han kan själv eller behöver hjälp o det är lite olika men nu kunde han själv och gick upp på toan medan jag låg kvar <3 Nu är det snart 2 veckor utan en enda olycka nattetid så helt blöjfri kille lyckades! Så duktig min lille :) Iofs säger mamma att jag innan jag var två år kom och väckte henne och berättade att jag varit o kissat på toan (under natten) men att hon inte skulle oroa sig för att jag redan spolat haha, men ibland vet jag inte om man kan lita på alla föräldrar, tycker exakt aaaalla som har vuxna barn menar att deras barn var så tidiga med både det ena och det andra XD Dåligt minne kanske :p Är dock säker på att Naty hade blivit blöjfri tidigare iofs om det inte vore pga den jäkla vintern här, att satsa på det under vintern med overall och skit är ju inte det smartaste kanske. Förra sommaren hade jag honom utan blöja hela dagarna men sen när det blev så kallt så var det ju inte lätt om det hände en olycka... Jaja, blöjfri kille iallafall vilket känns skönt, 2 månader utan blöjor här hemma innan vi får två små och jag vill minnas att det var en jäkla massa blöjbytande med bara en bebis hemma... Haha samma sak med amningen, var helt amningsfri i vad, max 2 månader innan jag var gravid igen! Gahhh! Men men, det ska bli "spännande" att se hur det går med TVÅ små, kan inte se det framför mig, visst om jag är i soffan och har amningskudden men man kan ju aldrig någonsin amma utanför huset om man som rekommenderat ska mata båda samtidigt, det är ju inte ens fysiskt möjligt! Så vi kommer köra på flaska också direkt från vi kommer hem och så får vi se hur det blir med amningen. Känns lite synd på nåt sätt då det kändes så naturligt och bra med amningen och framförallt praktiskt också, men samtidigt kan det vara positivt med flaska då de äter ordentligt o håller sig mätta längre.. Nej nu kan jag omöjligt skriva mer för jag har helt förlorat känseln i högra handen (åh vad härligt att vara gravid...) EN MÅNAD KVAR!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!