Midsommar

Jag har faktiskt inte firat midsommar ända sen 2010, då hade jag en riktigt klassisk midsommar, sen var jag i Ecuador 2 år och förra året jobbade jag. I år är jag och Naty själva hemma, A jobbar, mamma på landet och regn och SVINKALLT ute! Så jag är faktiskt rätt glad att vi skippar midsommar i år med. Verkligen uselt väder! Vi gick faktiskt upp hit till Vitabergsparken där de har firande men det var proppfullt med folk, hur långa köer som helst för korv etc. såå kallt och så började det dessutom regna så fort vi kom dit. Så vi vände tillbaks, som tur var A ledig på förmiddagen och en jobbarkompis kom förbi så vi satt och pratade tills tre då de drog till jobbet. Sen har jag och Naty bara vart, så trött eftersom jag inte sovit middag idag hehe ^^ Nu har jag och Naty ätit varsin portion chokladmousse med jordgubbar, det blev vårat firande, jag är iallafall redo för läggdags och jag tror faktiskt lillen också är det då han sov lite ikväll, eller så blir det tv-tittande för honom medan mami somnar ;)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!