Fredagmorgon

 
 
Som sagt, fattar fortfarande inte hur man kan dra i bilder på Mac för att anpassa dem, och då har jag haft min nu i ett och ett halv år. Men men! Nathan vaknade halv 7, tack för den sovmorgonen... Medans när han ska iväg till skolan så får man väcka honom vid 8! Har börjat pryda sidan av kylen med Nathans konstverk, han är såå stolt över dem och vill gärna berätta vad det är och med vem han gjorde dem. Tyvärr vill han även gärna slita ner dom och själv sätta upp osv. Men men, så kul att kunna sätta upp hans egna teckningar nu :) Sen har jag mina älskade instagrammagneter på andra sidan, tycker det är en sån himla kul idé, älskar dem!
 
Nathan har redan börjat "vill inte bada badkar, bara bada poolen därutee" hehe. Tyvärr går det ju inte eftersom det är regnigt och grått... Så det lär bli en ganska seg dag, jag måste iallafall ta mig till bibblan o lämna massa böcker, får se om vi kan tajma parken utan att det regnar, hoppas :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

åh så fint han har ritat! :)

sv; haha ja varför kan man inte bara få gå runt med en stor fin mage och njuuuuta :)
åh hoppas samma för mig, att foglossningen blir bättre. jag har varit rädd att den bara ska bli värre

2014-06-13 | 16:41:16
http://fashionstars.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!