Ecuador

 
Åh
 
jag blir så sur på mig själv, jag tog massor (70) bilder igår på oss när vi precis målat, magbilder på mig, på oss tre och massa söta på Naty och sen märker jag att det står att minneskortet inte är i! Men cp kameran tar kort ändå, alltså, de flesta kameror brukar ju visa att det inte går att ta men denna jo jo. Så alla de bilderna blev förlorade! Och matchen skulle precis börja så nu blev det nästan inga bilder alls... Så himla synd! Igår spelade iallafall Ecuador sin första VM match och eftersom Sverige inte är med hejar vi såklart på dem! Matchen var rätt trist och helt sinnessjukt så med 20 sekunder kvar hade E två målchanser som de missade och med TIO sekunder kvar av tilläggstiden gör Sweichz mål!! Så jäkla surt. Påminde om känslan när jag brukade gå på SSK's matcher och de bara gjorde en besviken hela tiden haha, bättre att hålla sig utanför allt som har med sport att göra ;)
 
Annars spenderade vi hela dagen vid poolen jag och Naty <3 Badade lite, han sov i vagnen, solade och myste! Så perfekt! Dock är det jobbigt för mig att sitta sådär en längre stund, men snart så får jag tillbaks min kropp ^^
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!