Babymys

 
Det här är fortfarande en av mina finaste bilder med Nathan, här hade jag precis kommit tillbaks från uppvaket och fått min lilla kille på bröstet, alltså! Hur fin var han inte redan då? Så spännande att se hur dessa två små grabbar ser ut, det är så svårt att tänka sig något annat än Nathan ju... Även fast jag redan har honom är det så svårt att fatta det där, att i min mage finns nu (två) små människor som är hälften mig och hälften Andres och som snart komma vara här... Så häftigt! Jag menar jag är inte särskilt lik min helsyster så de här tre kan ju bli helt olika, tvillingarna är alltså tvåäggs och inte identiska vilket jag tycker är väldigt kul. Så häftigt att de liksom skapats tillsammans men är två egna små killar, inte mer lika än vilka syskon som helst... Det här med babymys som på bilden, grejen är att jag inte direkt saknat det något för att Nathan är fortfarande så himla gosig! Amningen saknar jag inte för att han slutade ju så sent, och gos får jag massor av varje dag <3 Han vill alltid sitta nära (på) i soffan (mamma snäääälla jag sitta bredvid dig) men med bredvid menar han på ^^ Han vill alltid kramas och pussas och ligga nära, så glad att jag har en sån kelig liten grabb :) Får se om det blir jobbigt för honom att dela detta med två små till men jag hoppas att han bara får två till att gosa med och inte känner sig utanför. 
 
Gravidstatus då, mina fötter och händer ser löjliga ut, så svullen så. Får hoppa upp ur sängen på morgonen och stå och stretcha, vifta med armarna osv en stund för att värken i händerna och armarna ska släppa, men sen jag la två duntäcken under mig så sover jag bättre :) Magen då... Den är enorm! Har BM nästa vecka men jag gissar nu på 38 i SF och över 70 kilo definitivt. Magen har ju sjunkit väldigt mycket de senaste veckorna och med det har även bristningarna kommit! Japp,  jag klarade mig över storleken för en vanligt graviditet men inte ens mina goda gener klarar ju att bära tvillingar utan att spricka... Bristningarna är över mina tatueringar, långt ner och lite svåra att se för mig själv haha, men visst är de där över heeela nedre delen. Dock gör ju de inget eftersom jag ändå måste fylla i rosorna med färg, hoppas hoppas de inte sprider sig upp över övre delen av magen dock, vore trist! 
 
Nu ska jag ta en tupplur, Nathan sover i vagnen. Vill egentligen ut till mamma och Elliot i Gamla stan men jag vet att om jag går dit kommer jag ångra det när jag nästan dör av trötthet, förhoppningsvis kommer de hit en stund istället :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!