35+4

 
Har ju hela tiden tänkt att jag kan verkligen inte förstå att det är TVÅ bebisar i min mage, men nu när magen blivit så stor så jo, jag kan faktiskt fatta att det är två därinne haha ;) Nu är jag i vecka 35+4, så om man räknar mot en vanlig graviditet med storlek skulle det vara som att jag är snart 6 veckor över tiden haha! Inte konstigt att man börjar tröttna... Tur att tvillingar ändå är lite mindre än andra bebisar ^^
 
Igår kom Natys kompis hit för att leka, med sin mamma då som är min kompis ^^ Jag var liite trött för jag missade min tupplur haha, Nathan sov nämligen bara en halvtimme igår. Men jag glömde bort att jag var trött för vi hade det så kul, tjejsnack, mammasnack och ungarna lekte faktiskt bra! Lite "miiin" från Natys sida men annars var det lugnt! När hans kompis ville klappa på min mage dock så flööög han fram för att putta bort från hans bebisar, haha. Verkligen svartsjuk! Tog massa fina gravidbilder på mig, så gulligt <3 Sen spårade vi ut och började ta selfies ungefär som dem jag brukade ta med småsyrrorna när jag bodde hemma och vi hade tråkigt, så kul haha! Så nu har jag massa fina magbilder, det lär bli det som gäller här i två veckor framöver i alla fall :P Sen blir det bebisbilder!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Nicole- tvillingmamma

Helt galet vad stor magen börjar bli och det är så spännande hihi:)
Fy vad dum jag var som inte bad någon annan fotografera magen ordentligt, blir lite arg och ledsen på mig själv. Du är iallafall superfin och vid det här laget så såg jag ut som en uppsvälld kossa medans du ser ut som en as fräsch pinuppa ;) *avis* vissel vissel!!

2014-07-01 | 22:46:56
http://llykke.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!