2 år sedan

 
Bilden är tagen för exakt 2 år sen! Snuttisen <3 Nu har Nathan tagit sommarlov, jag är säker på att han har det bra på förskolan när han väl är där och är alltid jättenöjd när jag hämtar men sista tiden har lämningarna varit jobbiga och han säger ofta till mig att han inte vill gå till dagis utan vara med mamma & pappa, snyft! Så jag kände att varför skicka iväg honom nu, jag är visserligen lite trött men tröttheten sätter egentligen inte in förens på EM dvs när jag hämtar honom så på förmiddagen har jag energi att sysselsätta lillen :) Jag är ju klar med plugget nu också så nu har vi båda sommarlov! Igår blev en lugn dag, vi gick till affären, Naty e så duktig på att hålla i handen! Sen var han övertrött, efter lunch somnade han o sov 3 timmar! Sen hade vi en lugn em också, lite lek med trolldeg och rätt mycket tv faktiskt. Nu har vi precis kommit hem, var i parken och lekte och så åt Naty en hel våffla och somnade så fort han satte sig i vagnen, jag behöver ju också sova nu men måste vänta en stund för ska ner i tvätten igen! Tur att jag gillar att tvätta... 
 
Nathan snackar ju mer och mer, det är mycket om att vi e "vännerna" eller "mamma du o ja bästa vännerNA" <3 Han snappar upp allting som man säger, har frågat honom några gånger tex vilken färg han gillar mest av de två o liknande och här omdagen sa han "mamma vilken du gillar bäst, glufspelle (figur från tv:n) eller vargen?" hahaha. Gullisen <3 Ska röja lite till här hemma innan tvätten och sen får jag ääntligen sova haha! Bara inte Naty tar en kort siesta idag för då är jag körd... Har förresten precis avnjutit min kära mosters fläskkotlett med potatis, kan meddela att jag hatar fläskkotletter och ogillar potatis MEN det här var verkligen, verkligen gott! Det kanske helt enkelt är jag som inte kan laga mat?! Var verkligen jättegott, såå skönt att ha sluppit matlagning nu ända sen i fredags hehe <3 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!