Varmt var det ja...

Jag vet att man ska inte klaga på värmen vintern kommer osv osv men fasen alltså jag står inte uuuut! Skulle älska det om jag var solo och kunde ligga vid poolen hela dagen men nu är det fruktansvärt! Vi har bara varit inne idag igen, svettiga små bebisar och en slö, svettig, trött mamma! Ingen matlust, ingen lust till nåt alls, bara varm, klibbig, svettig, trött, wäääää. Inte kul alltså. Känns inte heller värt att gå ut då det är minst lika varmt eller varmare ute och vad ska man göra ute liksom..? Såg att imorgon blir det samma väder och sen tre dagar åska men lika varmt! Ännu värre..?? Mina små pluttar tror nog de fötts i ett tropiskt land och vet inte vad kläder är ännu haha, blir en chock när vintern kommer.... Jag får satsa på att njuta av nästa sommar istället, tills dess ska jag kunna få på mig kläder och ha lite större killar som klarar värmen och kan leka ute ihop ❤☀☀
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!