Godnatt

Kommer in med ett sista inlägg innan läggdags (och ja just det innan jag skriver klart en rapport som ska lämnas in om pragmatik, jag vet wtf?!) efter att jag läst Annas kommentar.
Jaaa alltså. Tvillingar. Jag kan liksom inte sluta tänka på det! Ibland känner jag en klump i magen och bara gud, för jo det kommer ju bli så jäkla jobbigt, kan inte ens föreställa mig hur det är att ta hand om två bebisar! Trebarnsmamma bara sådär poff. MEN samtidigt så är det ju såklart dubbelt så mycket kärlek och jag kommer älska båda två för de är ju ändå mina barn, som växer i min mage nu (hur sjukt?!). Har haft jättesvårt att sova dessa två nätter, hade liksom accepterat att jag skulle få ett barn till, och även om jag tänkt tanken att det var två så trodde jag det inte till hundra procent, så nu vaknar jag på natten och bara shit... Vrider och vänder! Men som sagt, jag tror att allting löser väl sig, praktiska och ekonomiska saker och kärleken till ens barn övervinner allt :) Nathan kommer bli världens bästa storebror och ska njuta av tiden med bara honom som är kvar <3 Sen så för att svara Anna så ja, efter detta så blir det definitivt STOPP! P-stav eller något sånt får det bli, jag har aldrig velat ha fler än 3 barn och hade tänkt mig okej 2 nu och sen evenutellt en sista sladdis men nu blev det inte så haha. Så jag tvivlar starkt på att jag kommer vilja ha fler än 3 barn, om jag inte kör en som mamma dvs. Jaja, mycket tankar och fortfarande har jag inte riktigt fattat. Det blir ett till ultraljud om ungefär 3 veckor och då håller jag er uppdaterade. Om jag får vara sån så ja jag hoppas verkligen att en är en tjej, för TRE pojkar alltså jag tänker bara på Jesper, Marcus och Tobias och hur synd jag tyckt om Lotta när de var små haha, mycket mycket jobb! Men såklart skulle jag älskade dem mer än allt även om båda två var små pojkar, små nathan kopior kanske hehe. Nu måste jag skriva klart den där jäkla pragmatiken och sen få lite sömn! Klockan ringer vid 02,30, yeyy.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!