Jag som bebis :)




Mamma skickade en bild på mig som liten och visst liknar grabbarna mig ändå! Att de har vår (jo vi har typ alla syskon osv samma) haka och mun är ju obvious men här ser jag verkligen mycket av alla tre! Skickade bilden till andres och han trodde det var nathan! Ja jag ser ju ut som en grabb iallafall... Damien har verkligen fått min näsa medan nathan har en blandning och Cameron har pappas :) 

Nu är jag helt färdig här och väntat på att nathan ska somna som vanligt... Lyckats med att bada alla tre killarna och sen inte så mycket mer... Städa och diska typ, hur kan det bli så stökigt så snabbt?! Och hur fasen ska det gå att börja plugga om två veckor?! Fått hem kurslitteratur för tusen spänn nu (hurra) och ska försöka smygstarta med en bok nu så fort jag kan, det lär bli en riktig jäkla utmaning detta... 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria

ja väldigt lik!

sv; haha vad roligt så han tycker inte att det räcker med två alltså :D

2014-08-26 | 08:29:47
http://fashionstars.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!