Fredagsmys!





Fredag! Jag försöker få lite fredagsmys känsla nuförtiden även om det bara är vi fyra, sista dagen på fsk, slipper stressa iväg dit på morgonen. Chips o cola framför tv med naty! Annars kan jag ju gärna äta chips o cola varje dag (fördel med att vara vuxen) men försöker göra såhär för det är ju det som är charmen, mys! Sen räcker ju chipspåsen två dagar till innan den e slut o cola kan ev slinka ner andra dagar ;) (eventuellt, haha). 

Lyckats få till lite bättre sovtid för nathan dessa dagar, somnat själv före tio varje kväll vilket verkligen behövs! 10-06 med lite amningspauser. Tålamod är något jag behöver mer av dock, hej trotsåldern! Ibland låter jag exakt som min mamma... Säger samma saker som hon och som jag kritiserat henne för, hör det själv men kan inte stoppa mig 😂😂

 

Denna bild tog jag precis nu, mys! Måste vara underbart att ha en tvilling... 💕💕
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!