Cameron 7 veckor

Cameron Marshall Tommy
 
Storebrorsan som hela tiden känts som lillebror på nåt sätt... Han såg så mycket mindre ut när de var nyfödda för att han låg med benen uppåt medan Damien var så ovanligt utsträckt då han tagit all plats i magen ^^ Cameron som fick oss oroliga som bara den när han hade ett blåsljud på hjärtat och höften ur led på första läkarkontrollen, som tur så gick båda sakerna över redan till nästa dag <3 Men den där känslan, usch! Nu har Cameron vuxit om brorsan på längden för första gången, 57 ståtliga cm! Han vägde lite mindre, minns inte riktigt men kanske 4790 eller nåt sånt... Cameron har varit nöjd för det mesta även om han haft sina dagar, han kan ligga och sova i sängen hur gott som helst medan Damien skriker som en galning brevid :p På sista tiden har han dock också blivit lite mer snuttig av sig och vill vara i famnen <3 Han dröjde lite med att le svarsleenden men precis i tisdags efter att jag berättat på BVC att jag fortfarande inte fått nåt svarsleende så började han och nu blir det en del varje dag, favoriten är Nathan, sätter man honom framför så kan man nästan garantera ett leende, så underbart charmigt!
 
Cameron liknar pappa lite grann och han är väldigt lik Naty som bebis, men också väldigt lik mig som ni såg på min bebisbild <3 Han är en riktig myskille och medan Damien sover väldigt djupt på natten så är det han som helst vill ha mamma vid sin sida hela tiden, dessutom måste jag ligga och vända hans huvud då han har en favoritsida som han håller på att bli platt på. Nappen får nej från honom och flaska tycker han är sådär men är han riktigt hungrig går det ner! De får 100ml var 2 gr per dag och nu sov Damien när han fick sin så han slukade både sin + 60ml av Damiens :P Inte dåligt det... Min underbara lilla Cameron <3
 
Namnen börjar sitta nu, nu ÄR dom Damien och Cameron men om jag hade fått bestämma namnen helt själv hade jag valt något mer annorlunda, hade döpt Damien till Jadiel och Cameron till Jowell vilket jag också tycker passar dem! Annars så hade jag döpt Cameron till Anthony som var min favorit hela tiden... Men men. nu ÄR de ju Cameron och Damien <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Fina fina killarna! Tänk att nu är Cameron lika stor som Danny var när han föddes...4.7 kg och 57cm lång. Trist nog kunde jag inte få se dem denna helg heller för vi är fortfarande sjuka här, drygt tre veckor nu helt Galet! Men så fort vi blir krya igen så kommer vi upp Kram Anna

2014-08-31 | 01:31:47




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!