5 veckor

Okej klyscha men jo tiden går fort! Och det går fortare när man har en bebis i familjen (eller två) för bebisar växer ju så fort, läste precis att om vi fortsatte växa i den takt som vi gör vårt första levnadsår så skulle vi bli över 7 meter långa hehe... Men allvarligt talat, första bilden för 5 veckor sen, de är inte ens 6 veckor gamla ännu! Där ser man verkligen att de blivit rundare :) Och vem är vem här då..? Jo nu vet jag faktiskt för att jag minns kläderna, för det är lite svårt att se faktiskt! Men det är Damien till vänster uppe och till höger nere :)
 
De är två små olika killar de här, Damien som påminner mer om Nathan till personligheten, lite mer krävande kanske.. eller att han gärna vill ha mamma som napp medan Cameron tycker famnen räcker gott och väl, Cameron som skrämmer livet ur mig med sina spyor hela tiden, Damien som har ett skrik som gör att han låter så arg och förtvivlad medan Camerons skrik är mer gnälligt och lite mjukare för öronen :p Bebisskrik har vi så det räcker här hemma som sagt... Nu har jag hållt på en timme kanske för att få dem båda att somna lugnt här brevid i sängen, åh det är så lätt att ha en bebis ni vet inte ;) Man har liksom en famn, man har en hand till bebisen och en till annat, ja det är helt enkelt lite tuffare med två ;) Men så har man också två bebisar att älska, att se dem utvecklas tillsammans men ändå som två egna individer är ju det häftigaste som finns <3 Tycker synd om Nathan ibland som ligger och tittar på tv:n hur koncentrerad som helst men hör ju inte ett ljud för att en av grabbarna eller båda gallskriker :P Han är så tålmodig min lilla prins... Har just smockat i mig chips och dipp som blev över från igår, ja jag gjorde ju 15 min på cykeln hallå! Hm ni som känner mig vet att chips & cola är typ det bästa jag vet... <3  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!