vårkänslor

 
Så fint med lite färg ute nu! Synd att de vackra körsbärsträden blommar så kort... Älskar dem! Vi var i Kungsan och kollade i söndags men redan idag hade de börjar tappa färg och blad sa mamma, så synd... Hur söt är min nya bikini? Fick välja den i födelsedagspresent och det bästa av allt? 49 kr per del hos Stadium, så spring dit! :) Igår satt jag ute två timmar och läste i solen efter jag lämnat Nathan (plugg) och åt ett kycklinglår på en bänk hehe, lite pinsamt allt att sitta o kladda helt för sig själv men hade MVC halv 12 och det är nära Natys dagis så onödigt att gå hem. Fick iallafall läsa klart allt, svårt att koncentrera sig hemma men ute har man ju inget annat att göra. 
 
Idag har vi tagit en promenad i solen, glass och lek med Elliot och mamma i parken. Är SJUKT trött. Hade ju järnbrist och fick tabletter som jag ätit snart 3 veckor men märker absolut ingen skillnad, jag känner mig som en zombie. Men sen sover jag dåligt också, dels pga magen, obekväm, värk i benen typ som växtvärk (?) och dels pga jäkla förkylning som inte försvinner! Både jag och Andres har vart dåliga typ sen jag kom hem. Jag började fundera på pollen men mina symptom tyder på att det inte är det utan vanlig förkylning, jäkla ont i halsen osv. :S Jag lovar att om de inte vore för Nathan skulle jag sovit större delen av dagarna... Men med honom hemma går det ju inte ;) Kanske bra det :p Nu har jag lax i ugnen till oss två, så tråkigt att laga mat men jag har faktiskt ansträngt mig, även om jag och Naty äter lika stora portioner så får jag iaf i mig nåt nyttigt på så vis. Han har börjat äta så duktigt min prins, verkligen en sten som lossnat :) Nu gnäller han lite från soffan, ska ta och servera maten, blir att mata honom för att det ska gå så smidigt som möjligt, vi kör på soffan och tv:n när det bara är vi två, känns mysigare och mindre långtråkigt för båda :p 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!