Study mode

 
 
Okej jag vet att jag borde plugga just nu. Jag har börjat också men sen tog jag en paus för att träna och sen en paus för att laga mat, en paus för att äta. Alltså grammatik är ju så jäkla fucking svårt! Det är exakt som matte eller kemi för min hjärna, jag förstår inte... Jag bara hör massa ord imperfekt och pluskvamperfekt och wtf jag fattar nada. Dessutom är det ju på spanska! Det positiva är iallafall att min spanska är så pass bra att jag kan ju liksom ändå använda rätt former fast jag inte vet vad det är för form eller varför eller vad den heter, precis som på svenska. Det enda jag inte kan är såna här jäkla accenter eller vad det nu heter, såna här ´som ska sitta i typ alla jäkla ord och jag bara chansar hela tiden. Aja... jag hoppas jag klarar grammatiken och sen får jag glänsa på de andra områdena.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!