Höst

 
Nu har det slutligen blivit höst! Vi har ju haft en väldigt lång sommar, ända till i lördags då jag gick ut i bara klänning på kvällen, så underbart :) Men nu är det väl dags! Invigt jacka och stövlar... Sitter och väntar på att en föreläsning skall streamas nu så. Blä! Åh, igår och idag när jag lämnade Naty på dagis så var han inte ett dugg ledsen utan bara gick iväg med fröken, gullisen :) Han har ju annars storgråtit varje gång, men nu verkar det vända, så mysigt! Gud vad han snackar nu alltså lillen... nya grejer varje dag, han säger "Jaaaa" "muy coco" då han vill säga muy loco, mycket galen hehe, och så säger han mat, bompa (bolibompa), kom, pan (bröd), kolla, ja massa grejer hela tiden. Går fort nu =) Önskar jag hade varit bättre på att skriva upp hans nya ord och så men men. "E pappa?" brukar han fråga också och igår svarade han själv "pappa jobb" <3<33 Mysigaste ungen. Fast... igår somnade han halv sju helt slut efter förskolan OCH VAKNADE kl 8! blblblblbl gör han med tungan och jag bara neeeej. Var själv redo för sängen ju! Lillskiten höll sig vaken till 12 när pappa kommit hem, slängde sig över mig, slog mig med en flaska i huvudet, skrek i mitt öra, ja då var han inte så charmig kan jag lova ;) Men så fort han somnat var han den där lilla ängeln igen. Fick väcka honom halv 9 idag för att gå till förskolan stackaren. Just det skola säger han också, han är jätteglad hemma o säger skooola när jag berättar att vi ska dit o leka med kompisar, sen när vi närmar oss förskolan och han inser att han ska lämnas säger han med gråt i halsen "sko-la" hehe. Nu ska jag titta på min föreläsning, stackars mig!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Daniela

Hejsan! Det är så att jag vill börja kolla på Asia 's next top model och tänkte om du kanske vet någon sida där man kan se på avsnitten? Kram

Svar: Åh det är såå bra! Jag såg alla avsnitt av säsong ett på youtube i hd kvaliet så det var perfekt! De var lite sega att laddas men annars perfekt :)
Rebecca

2013-09-18 | 23:40:01
Anonym

Ok najs! Men hur ska man söka på youtube för jag skriver seriens namn och då kommer det bara upp avsnitt som är 2 min långa typ? xD

Svar: Nej men vad tråkigt! Var inne och sökte nu och det var samma för mig! Dom måste ha tagit bort dom sen jag kollade :( :(
Rebecca

2013-09-19 | 21:14:22




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!