still a zombie

 
Ingen bättring här hemma, blir sjukt besviken varje morgon (klockan SEX!!!!!!) när jag vaknar och mår skit. Vet inte hur Nathan orkar med alltså, han somnar vid 22 och vaknar 6! Det är INTE normalt när man är två år åhhh. Jag har helt seriöst druckit energidryck (okej en och samma så inte mkt men) tre dagar i rad nu bara för att inte typ säcka ihop på golvet i lekrummet. Så trött. Zombie mamma #1. Idag jobbar pappan hela dagen så jag och naty är solo och jag har inte ens bytt om från pyjamasen... Känner mig så fräsch så. NOT! Imorrn hade jag iallafall tänkt ta på mig kläder och gå utanför dörren, syrran jobbar på julmarknad och tänkte att vi kunde pallra oss dit :) Har suttit och läst massa böcker för Nathan, är verkligen glad att han redan fått intresse för det, han kan sitta en rätt lång stund när man läser för honom. Läste nu om att barn som börjar på skolan och har blivit lästa för sen små har typ 8000 fler ord i sitt ordförråd än andra, jag har själv alltid fått läst för mig och sen läst själv sen liten och det har hjälpt mig SÅ sjukt mycket i skolan och på universitetet. Det har verkligen vart det som gett mig alla mina betyg, ett bra språk är det viktigaste inom de flesta ämnen tror jag verkligen, det gör det också lättare att förstå sådant man läser. Har tänkt fixa mina naglar iallafall, juliga ska de bli, ni får se sen :) Har till och med varit utan nagellack hela veckan vilket är bevis på min sjukdom! Sen har jag börjat rensa ur garderoben så den måste göras klar nu hehe... Jag börjar alltid på saker och sen slutar jag liksom aldrig, lite jobbigt. Nu satte jag precis på Sune till Nathan, den tecknade, det är ju sjukt bra så jag ska bara kolla det med honom först :P
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!