ny vecka

 
 
Instagram är räddat från mina egopics nu för en liten tid framåt haha. Jamie klagar på mina selfies, ska du ta en tiiiiilll bild????? Haha :D Men nu blir det inga bilder för jag går bara runt och känner mig så FUL, får inte använda något smink eftersom jag kör behandlingen av ansiktet så det är skittråkigt! Håll ut håll ut... ;) Idag har jag haft seminarium, väldigt lätt och kort men nu är det bara typ 100 sidor på universitetsspanska från Spanien, inte så lätt. Fick resultatet från provet och jag fick 105 av 140!! 80 var godkänt, 110 VG så jag var ju nära VG men ändå, det var rätt mycket som jag hade fel på.... Gahhh. Hade inte direkt pluggat på grammatiken så mkt men ändå. Jaja, inför nästa prov ska jag plugga och få VG!
 
Började på det här inlägget igår men blev aldrig klar. Iallafall, har bakat vääärldens godaste kakor nu två dagar i rad. Det blev 8 st per batch så inte så mkt men de är rätt stora. Superlätta att göra, tar verkligen någon minut och så 10 min i ugn 175C. Bara 1 ägg, 1 dl socker, 1 tsk bakpulver & vaniljsocker, 1 dl jordnötssmör. Oh my good. Första hade jag i hackad choklad och igår smälte jag choklad och doppade i vilket blev ännu godare, om man älskar choklad alltså. SÅÅÅÅ GOTTTTTTTT.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!