Nobody's fool

 
En bild på mig och baby för några dagar sedan. Mitt hår går snart att sätta upp i en liten hästsvans, nu blir det att spara ut de till sommaren. Det är en så bra klippning nu så den håller även i längre frisyr :) Nu sitter Nathan vid bolibompa och ska ta fram lite chips o dipp till oss nu, så mys med min lille :) Idag höll jag honom hemma. Han har haft hosta nu en vecka ungefär, men det är så svårt att veta om han verkligen mår dåligt för han har så mycket energi, ingen feber har han haft så han har varit på förskolan. Jag har däremot blivit skitdålig de senaste tre dagarna, usch, ont i halsen ,huvudet, kroppen och täppt! Så imorse bestämde jag att vi skulle vara hemma och kurera, så det har känts som lördag idag. Försöker få Nathan att ta det lugnt, det enda som funkar är att läsa bok eller tv:n/youtube, annars springer han mest runt. Så det blir lite mycket tv idag men jaja. Han har iallafall ätit helt okej de senaste dagarna och det är en sån jäkla lättnad för mig alltså, blir på sånt hemskt humör av oro när han inte äter ordentligt. Igår kväll somnade han halv 8 till 8 och sen vaknade han när jag skulle lägga ner honom, jag var själv redo för sängen. Men han var så underbar så jag kunde inte bli sur, han tittar på mig med världens leende och säger "te amo mamma" och ber om en puss med världens mysigaste pussmun, alltså döööör <3 Annars kör han mest med "stopp mamma" och handen som visar stopp vad man än gör, när man tar nån leksak, försöker röra honom eller mata haha. Nu ska jag sätta mig och mysa med min kille, blir nog en kväll framför tv:n, ibland kör jag med ipaden till honom för att få titta på tv, annars är det bara Barnkanalen som gäller här hemma :p
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!