Nathan 2 år!

 
Här kommer lite bilder från Nathans födelsedag i söndags :) Det var riktigt lyckat med familjen och två av Nathys kompisar som var här, han är i och för sig nöjd så länge Elliot är med! Ejjot som han säger :p Han hänger efter honom som en svans :p Nu sitter jag här och håret kliar... håller på att färga. Alltså jag har alltid alltid bara använt L'oreals toning när jag färgat mörkt men nu finns den ju bara ääända borta i Skanstull och jag orkade verkligen inte, så jag köpte från Coop och fattig som jag är tänkte jag att fuck it Moods kostar liksom 50 spänn och hur fel kan det bli liksom? Det ska bli svart bara! Den luktar inte alls gott som den andra men ja så länge det blir svart kan det ju vara värt halva priset... Ni vet det där med utväxten, ja efter 2 veckor syns den och efter 3 går jag runt och känner mig som världens fulaste så det behöver underhållas, men nu är det ändå värt det tycker jag :) 
 
Kalaset var iallafall jättekul, Naty fick massa fina presenter, favoriterna var en ficklampa (yes), en massa matgrejer i en kundvagn och en verktygslåda, dem har han verkligen lekt massor med :) Tänkte hämta Naty lite tidigare idag så om en timme ska jag iväg, bara färga klart och göra mig i ordning :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!