Kryssning till Helsingfors

 
 
Har haft Naty hemma igår och idag, han är lite förkyld, skulle säkert kunnat gå men tyckte det var lika bra att ha honom hemma, slipper mamma vara själv också ;) Nu har jag fått bilderna från kryssningen så här är några. Jag var bara med på en enda bild eftersom jag höll i kameran :) Sista bilden är på Jamie och Elli i Helsingfors, första gången jag var där i vuxen ålder, det var helt okej. Såg inte så himla mycket direkt men shopping fanns det gått om iallafall :) 
 
Okej så jag har precis tryckt en halv chipspåse, har ett humör nu för tiden som är lite sådär och mina två passioner är bra för de liksom tar ut varandra: äta skräp och träna. Så jag tränar och bränner 700 kalorier på cykeln och sen så käkar jag jag vet inte hur många kalorier chips... Hehe, det håller mig stabil. Vädret är hemskt, regn och kallt så det är skönt att jag och Naty kan stanna inne <3 Igår gick jag och la mig halv 8. Yepp. Nathan vaknade halv 6 så det var ändå bra... Även om jag hade svårt att sova, ja det kan eventuellt ha berott på att klockan var halv 8 ja. Ett problem nu, alltså min hy är verkligen fruktansvärd! Värre än den någonsin varit, vet inte vad det beror på och nej det är inte chipspåsarna för det har jag alltid käkat hehe. Men jag står inte ut såhär längre alltså det är verkligen hemskt, så jag beställde hem ett paket krämer som ska vara superbra och det hoppas jag verkligen, hade tänkt vänta tills jag hade pengar men nu tog jag på avbetalning fuck it. Så nu bara vill jag att de ska komma nu nu så jag kan börja använda och slippa detta... Den här veckan har vi annars 0 planer, har inte satt igång med pluggandet på de två nya delkurserna ännu, grammatik 2 och litteratur från Spanien, eftersom jag haft Naty hemma. Men det blir imorrn! Sen på lördag ska jag jobba så spenderar helgen hos mamma :) Ser faktiskt fram emot att jobba, det var tre veckor sen snart. 
 
Ahh jag är så seg... Träningen ger mig lite energi men sen ja... Okej kanske för att jag inte äter helt rätt men orkar inte ta tag i det! Jag lagar normal mat varje dag och äter en gång men orkar inte laga flera olika grejer, och vill inte heller äta samma sak igen haha. Jag är som en liten unge... Nu ska jag lata mig en stund till innan Naty vaknar, då blir det full rulle igen. Han är så gullig, upprepar allt jag säger, nu imorse sa han "kom mamma teeeveee" och när han vill sitta i soffan o äta istället för vid bordet säger han "mamma aquí, aquí mamma" o pekar hehe :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!