Helg

 
Så skönt! Nu är jag klar med första två delkurserna i spanska. Hade grammatikprov igår och det gick bra kände jag, man kan ju liksom fuska hur mkt man vill egentligen för det finns inget sätt för dem att kontrollera det men jag ville såklart inte fuska eftersom jag ska bli lärare i detta... Men det behövdes inte heller kände jag, vissa saker var lite osäkert men för det mesta kände jag mig säker, VG please!
 
Igår kollade jag också gamla teckningar som jag gjort, här har vi största idolerna anno 1996, Spice Girls! Haha, det här har jag alltså ritat på 6 års, besattheten :) Sen har vi också testat outfit till Naty som ska på sitt livs andra maskerad imorrn, kanin kanske? Jag ska också "klä ut mig" men det blir bara nåt tråk som ni får se sen. Har ingen budget för att göra nån kul utklädnad :p
 
Har tränat över en timme på morgonen också, 30 min cykel, 650 kalorier och 9 km vad sägs om de då???? Är verkligen på gång igen alltså igår såg jag att jag fått en liten liten muskel på vardera arm och jag blev så lycklig haha. Need it. Nu ska jag och hämta min älskling, köpa en present till kalas imorrn och sen hem och förebereda inför hans 2 års kalas på söndag :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!