30h utan min prins

 
Nathan har sovit borta för första gången inatt! Detta för att jag skall kunna skriva klart (?) mitt examensarbete idag. Sova en hel natt (för första gången sen han föddes), sova ut (samma) och sen bara superinspirerad skriva, skriva, skriva. Jag ville egentligen också gå ut igår eftersom jag aldrig kan det annars, inte så att jag saknar det så mycket men ändå. Men sen igår när jag höll lektion så bara tappade jag rösten, nu är jag verkligen superhes och ansträngd men annars mår jag bra. Hoppas det går över! Var iallafall uppe vid 8 fast jag somnade vid halv 2 och jag hade värsta ångesten igår över att jag lämnat min lille och kunde inte sova utan honom... Japp. Men jag började iallafall jobba här vid 8, har bara hållt på med arbetet och plockat undan lite här hemma. Har ändå en hel del kvar, kommer nog inte bli klar idag men iallafall en bra bit. Så får jag verkligen försöka, försöka och försöka för detta ska in senast 4 april. Tycker bara det är så tråkigt och jobbigt, skitarbete verkligen men ja det är det sista jag gör och förhoppningsvis accepterar dom det så jag får min examen! Ja nu ska jag fortsätta med mitt arbete...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!