trött, trött, trött

 
Instagram igen, jag är tråkig jag vet! @sskrebecca. Ni är fortfarande ett gäng som kollar in här varje dag men jag är så TRÖÖÖÖÖÖÖÖTT. Livet som fembarnsmor ni vet, skulle man kunna tro! Men en liten kille är tillräckligt för att köra slut på en kan jag lova, speciellt när han bestämmer sig för att ta morgon före 05 och själv är supertrött och grinig hela dagen. Nu somnade den lille plutten halv sex helt slut, tror han är grinig av sprutan han tog för två veckor sen också. Jag håller alla tummar att han inte ska vakna pigg nu för jag MÅSTE sova, så alldeles straxt blir det läggdags (hoppas jag verkligen) för mig också. 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!