you got me feenin

 
Got me very very very happy 
She stare at me while I'm starrin at it
 

Alltså GUD jag har ju inte skrivit det. Men ni som vart med och varit något uppmärksamma allt har märkt att min absoluta favoritartist är THE-DREAM och att jag framförallt 2010 när jag var singel och hade mycket fritid bloggade massor av citat och sånt från honom. Anyways, nya skivan är lovely men det viktiga är att HAN SKA HA KONSERT HÄR I SVERIGE! DÖÖÖÖÖÖR. Alltså. En anledning till att jag helt seriöst längtar lite till hösten. 14 SEPTEMBER. I'm going solo and it's going to be awesome. Kan verkligen inte vänta! Vet nu att alla ni med dålig musiksmak/ingen koll inte alls fattar vad jag babblar om men, bästa R'n'b ever. Spotify/youtube nu! IVPLAY.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!