sommardag

 
 
 
Ska försöka mig på bloggen. Alltså, pms kanske? Mitt humör är verkligen en berg-och-dal-bana, ena sekunden är jag euforisk och nästa superdeppig och utan någon som helst energi. Just nu uppåt och funderar på om jag ska köra ett träningspass innan läggdags, humöret har stoppat det de senaste timmarna. Har haft en riktigt mysig dag iallafall idag, jag väcktes av baby nate halv 7 vilket var way too early eftersom jag väntade uppe på Andres igår och somnade sent, jag var som en zombie första timmarna men sen gick vi ut i solen, träffade Salo och Andres bjöd oss på lunch på Bagel street som jag tjatat på honom om. Det var rätt dyrt för en "smörgås" liksom men värt, supergott! Sen mötte vi Cynthia och Leila också och barnen lekte i parkens nya vattenlek. Nathan var rädd från början men sen rätt tuff och stack in en liten fot här och där ;) Fast kanske mest vi "vuxna" som tyckte det var kul... Sen gick vi till Åhlens och Andres köpte en skohylla till oss, slängt den gamla som var påväg att rasa ihop. Hem med allihop och lagade mat och skruva möbler (okej jag satt och snackade skit med tjejerna) och barnen lekte :) Mys! Nathan var heeelt slut eftersom han sov tidigt i förmiddags så nu straxt före 7 däckade han. Jag ska också se till att lägga mig tidigt idag, behöver energi! Kanske ett benpass innan för att göra det mesta av den här dagen :) På sista bilden ser ni Nathan som gjorde en uppvisning i träning för alla, han är så söt och härmar mig när jag tränar, det där är ju en ryggövning där man står på alla fyra och växelvis sträcker ut ett ben, haha, sötunge :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!