sommar

 
En bild som vi tog för några dagar sen, idag är jag trött (surprise) Nathan somnade vid halv 2 och sov ända till... halv 8! Jaaaaa. Plus att han vaknat massa under natten och skrikit. Jag tog några bilder nu men jag ser ut som en zombie med rött läppstift och klänning, japp. Ska köra helt utan smink utom läpparna nu några dagar och ta till vara på solen tänkte jag (såklart med solskyddsfaktor 30 men ändå). Det är så skönt att sen jag började göra mina fransar, i januari tror jag, så sminkar jag ju aldrig ögonen. Men däremot har jag börjat använda foundation och när man börjar är det svårt att sluta. Så jag har ändå för det mesta foundation, täckstift och rouge och gärna solpuder men nu har Nathan kastat min solpuderborste bakom elementet där den sitter fast så. Sen ögonbrynen såklart! De är ju patetiska i sig själva haha, och nu med svart hår ser det läskigt ut om jag inte målar dem. Jaja, det jag skulle säga var egentligen att vi ska ut och njuta av solen nu jag och Nathan, tänkte faktiskt åka till stranden för första gången i Sverige sen han föddes, 26C idag och väskan är packad! 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!