Underbara barn

 
Tre härliga bilder som jag tog på min vackra prins idag! Har glömt kameran lite på sista tiden. Dessutom är det sjukt svårt att få bra bilder på Nathan eftersom han springer runt hela tiden, han är verkligen aldrig still så att hinna ta bilder med flash är typ omöjligt :p Nathan somnade straxt efter sju och jag jobbar, håller på att planera en två kurser i religion och en i historia. Det här jobbet är sjukt nyttigt för mig då jag verkligen får testa hur det är att planera själv, och det är jättekul. Hoppas jag får jobb på gymnasiet i framtiden! Min gullunge har ätit duktigt idag och vi har varit och storhandlat. Hemmagjort tunnbrödsrulle till middag, köpte stora pitabröd på ÖB för 5 spänn, bakade idag, de har sjukt gott nybakt bröd där jättebilligt... Imorgon blir det lite mer jobb hemifrån, städa trappen och sen bara hemma tror jag. På onsdag är det jobb och sen kommer Liam och Maria hit för lek. På eftermiddagen kommer sen syrran för att sova över. Jag måste också hämta min mobil innan jobbet. Alltså... jag har ju beställt en Iphone 5 nu för att mitt abonnemang tagit slut, den skulle kommit SENAST förra tisdagen och därför sålde jag min mobil under helgen men den dök inte upp. De hade gjort något fel så de skickade den på nytt när jag ringde i torsdags, fick avin idag och mobilen finns att hämta på en Coop Nära butik i Älvsjö! Och inte ens vid Älvsjö station utan man tar en buss 10 min från stationen! Såååå jäkla irriterande. Varför fasen är det meningen att man ska behöva åka tåg och buss för att hämta ett paket när man bor inne i stan, som att det inte finns postställen här..! Gahhh. Iallafall, så den måste hämtas! 
 
Nu ska jag jobba lite sista och sen krypa ner med mina prinsar, kanske lite Prison Break innan sovdags :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!