Söndagstankar

Jag har varit så sjukt trött igår och idag... Nathan har sovit dåligt typ fyra nätter i rad nu, vet inte vad det är med honom. Han bara vaknar och gnäller och gnyr och vänder jag mig lite så vaknar han direkt, vill bara ligga med bröstet i munnen liksom... Iallafall. Igårkväll somnade han tillslut vid 11 och jag däckade säkert nån sekund innan till och med, men efter en till jobbig natt var han pigg och glad halv 9. Inte jag dock... Låg och blundade medan Nathan ropade mammmmmmmaaaaaa och så böjer han sig över mig och ger mig en puss. Hur kan man inte vakna med världens glädje och energi då liksom? Han är så sjukt underbar, så kärleksfull :) Lille gosen. Han åt apelsin och mandarin till frukost (inte mycket aptit på morgonen) och vi badade. Vid halv 11 klättrade han själv upp i sin vagn och la sig ner och ropade på mig. Älsklingen ville berätta att han var trött och ville bli vaggad till sömns... Så häftigt hur han kommunicerar nu! Så nu har han sovit en timme lillen. Han vaknar nog snart och då blir det fiskpinnar till lunch. Fingerfood it is, Nathan tvärvägrar att bli matad, kan själv är det som gäller! Underbara, vackra lilla prins. Det är så härligt att vara Nathans mamma :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!