lashes

 
 
 
Jag lämnade Nathy med pappa några timmar idag och var iväg och gjorde ögonfransförlängning! Köpte en från Let's deal innan jul för 399:- då det är något jag velat testa hur länge som helst men det är ju så dyrt annars. Jag valde ett "korta" fransar med normal böj så det inte blir så överdrivet, 70 fransar per öga och det tog ca 1 1/2 timme, somnade en liten stund ;) På bilderna ser ni resultatet på håll, tänk då på att jag är helt osminkad! Hur nice? Kommer aldrig sminka mig igen haha... Återbesök kostar 300 spänn. Jag har en till deal på en salong här vid Mariatorget om någon är intresserad av att köpa den av mig lite billigare, köpte den men jag vill gå tillbaks till samma istället. Annars kanske jag ger den till syrran :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!