det där med att vända på dygnet...

 
Guuud. har ingen aning om varför men Nathan sov sjuukt dåligt inatt! Jag ljuger inte om att han vaknade säkert en trettio gånger, gnällde, skrek, vände sig, satte sig, försökte krypa, ropade mamma, ja lite allt möjligt. Jag låg vaken hur mycket som helst, vid halv 4 kunde jag inte heller somna om utan låg vaken till halv 6, stressad eftersom jag visste att Nathan skulle vakna tidigt då han somnade 7 igår. Han vaknade också 6 så det blev bara att gå upp. Han var iallafall också trött så vid 8 somnade vi om igen och sov 2 timmar, skööönt. Nu håller han på och röjer här. Det blir en lugn idag, max en trip till Lidl och lämna pant, och så tvättstugan ikväll. 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

jobbigt med sånna nätter!

2013-01-06 | 08:47:05
http://fashionstars.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!