mysig helg

 
Var bara tvungen att lägga upp lite bilder för vi har haft en så sjukt mysig dag. Jag har verkligen fått ny energi och jag och Nathan har haft det så mysigt :) Igår började vi med en och en halvtimme i parken, sen en ministund Pride och sen lämnade jag Nathan hos Åsa på landet. Vilade och bara var, några kompisar kom över och vi satt och pratade, jag höll mig vaken ända till halv 2 och var oerhört stolt över det :p Sov till straxt före 10, städade och sen åkte jag ut till Åsa. Satt först och drack en god smoothie medan Nathan sov och sen var vi nere vid vattnet, lekte och bara var. Nathan somande på hemvägen och sen har vi precis kommit hem från parken nu, var där och spelade fotboll och gungade och åt kvällsfika, nu sitter Naty i sängen och spelar på ipaden, nybadad och gosig :) Idag hade jag några såna där moments där jag bara kände shit det här är sånt man kommer minnas hela livet som underbara stunder, jag och Nathan i hängmattan och kvällsfika i parken, när han busar och leker och är så glad :) Yeyy, happy dag idag :) Nu ska jag fortsätta mysa med min prins!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!