Just det, jag har gift mig!

 
När man missar att blogga om att man gift sig ja då får nog inte bloggen så mycket kärlek ändå... Jag och Andres gifte oss iallafall den 19 augusti (ska lägga det datumet på minnet ja hehe...). Närvarande var bara Naty och så mamma och Elliot. Under ceremonin så kröp båda ungarna under min klänning och Elliot var såklart inte tyst men det var bara precis så som det skulle vara, enkelt och mysigt med ungarna :) Det var ingen som visste om att vi bokat datum för att gifta oss, jag har verkligen aldrig velat ha ett bröllop sådär. Har funderat på det men tycker mest det var stressande och jag skulle bara vara nervös haha. Så vi bestämde att göra så här. Dock så ville jag ha klänningen ändå! Bara för att jag tittat ut just denna klänning i 50-tals modell för några år sedan och det är ju verkligen enda tillfället i livet man kan ha en så fin klänning! Några fina kort fick jag iallafall i den :)
 
Så nu har jag också bytt efternamn såklart, FINALLY! Hatar mitt fula Jönsson. Just nu heter jag Ponce Jönsson precis som Nathy men jag har bestämt mig för att ta bort Jönsson helt så förhoppningsvis är det fixat om nån vecka. Sen får Nathan själv välja i framtiden hur han vill göra tror jag...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!