Ingen helg

 
Två riktigt mysiga dagar med min älskling :) Imorgon blir det en riktigt jobbig dag. Jag jobbar nämligen 13-01, bläää. Värst av allt är att jag saknar min älskling såklart, och att han måste somna utan mig. Han skall vara med Cynthia som är barnvakt till honom tillsammans med kompis Leila, förhoppningsvis går det bra. De ringde nämligen från Andres jobb och ville att jag skulle hoppas in fre-lör och det är svårt att säga nej. Pengarna är ju inte helt fel även om det är trist med jobbhelg. Nu är det inte långt till sommarlovet dock :) Och så kul med dricks, få jobba extra hårt så det blir en del förhoppningsvis ;) Sist jag jobbade drog jag in en tusenlapp och 800 av en annan, inte helt fel :) Nu har jag suttit och förberett morgondagens lektioner och ska lägga mig bredvid min prins. Behöver all sömn jag kan få inför imorgon!
 
Nathan har förresten fått sin första kindtand! En riktigt stor en som jag upptäckte igår, lillen :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!