tisdag

 
Mysig dag med min lilla fina prins som sitter och leker i en stor kartong, eller snarare står upp och försöker kasta sig ut just nu :p Igår blev en lång dag då jag var borta för skola och jobb från 9 på morgonen till 8 på kvällen, saknade min prins så mycket och det var så mysigt att komma hem till honom. Han var supergullig och på jättebra humör, bara skrattade som en tok ända tills det var läggdags :) Idag har han också vart på bra humör men frustrerande är dock att han inte äter som han borde! Han har ätit pytteliten frukost, en barnmatsburk och så pyttelite banan. Han vill inte öppna munnen ens... Och att få honom att sitta i barnstolen är omöjligt då han reser sig upp direkt och försöker kasta sig ur... Imorgonbitti klokcan 8 ska vi vara hos bvc för läkarbesök så får vi se om han växer som han ska iallafall. Nu ska jag ta ut honom ur lådan innan han kastar sig ur själv :P
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Maria - mamma till Liam ☆

haha vad söt han är! :)

2012-09-26 | 07:58:26
http://fashionstars.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!