mysdag

Har haft en riktigt bra dag, känns som både höst och vinter ute. Höst med alla fina färger och löv men riktigt vinterkallt med minusgrader, idag tog jag fram min vinterjacka, så skönt! Nathan var några timmar hos Åsa och jag och Andres var och åt på Jensens för vår årsdag, mys :) Nathan verkar ha haft det hur kul som helst som ni ser på sista bilden som jag snodde från henne! Kvällen har jag myst hemma med Nathan som idag tog inte mindre än ÅTTA steg på raken :) Min prins, hittils har det varit max tre men nu så, snart snart går han nog :) Försöker plugga och göra en uppgift som ska in före 11 imorronbitti men jag fattar verkligen ingenting. SÅÅÅ jobbigt! Min hjärna funkar nog inte såhär sent heller så får nog försöka stressa ihop nåt imorrn eller ringa nån kurskamrat som får hjälpa mig för jag fattar verkligen noll... Trött och stressad mamma var det ja ;) Har iallafall haft en riktigt bra dag vilket var vad jag ville säga här hehe, ska försöka lägga upp en video när Nathan dansar snart så ni får se!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!